Gothic:Przygoda skazańca.

Rozpocznij swoja przygode w kolonii.


#1 2012-12-08 11:25:27

 Quarchodron

Wielki Łowca Orków

Zarejestrowany: 2012-11-24
Posty: 109
Punktów :   

Klasy

Wielu z was skarżyło się że z klasami jest coś nie tak . Dostałem klasy i mam je odpowiednio poprawić więc napiszcie co dokładniej chcielibyście zmnienić.

Offline

 

#2 2012-12-08 13:42:50

Maul

Elitarny Strażnik

Zarejestrowany: 2012-11-24
Posty: 64
Punktów :   

Re: Klasy

quach zmien w bliznie miecz ostrze zguby czy jakos tak i
daj kusze bojowa
a nie zeby mial luk

Ostatnio edytowany przez Maul (2012-12-08 13:43:11)

Offline

 

#3 2012-12-08 14:09:51

Wilk

Gwardzista

Zarejestrowany: 2012-11-25
Posty: 103
Punktów :   

Re: Klasy

1.Thorus nie powinien mie toporu tylko rune mocy(wygląda jak miecz thorusa z G1) i zwyk kusze.
2.Kruk nie powinien mie kuszy łowcy smoków i powinien mie gniew innosa(wygląda jak Prawo kruka z G1)
3.Blizna nie może mie łuku i magiczne ostrze na smoki tylko orkow zgube(wygląda jak jego miecz z 1)i kusza wojena(tak samo jak z mieczem wyglada jak jego kusza z 1)
4.Gomez powinien mie tylko ostrze burzy(wygląda jak gniew z 1)i nie powinien mie żadnych innych broni jak G1
5.Magowie ognia powini mie czary z kregu ognia wszystkie(oczywiście też uzdrowienie i światło) żależności od rangi i coristo powinien mie wszystkie czary ognia ale nie może mie kostu magów wody tajfuna i tchnienie śmierci czar beliara .
6.Doświadczony najemnik myśle że nie powinin mie gniew innosa a miecz paladyna (wygląda jak ostrze najemnika z G1 i nawet nazwa pasuje )
7.Lee mus mie Ciężki pancerz najemnika żeby to jakoś wyglądało.
8.Mag wody nie powinien mie kostur maga ognia.
9.Sturas nie powinien mie fale śmierci czar beliara.
10.Majtek powinien mie tak z 90/80 zrenczności by mógł ubra swój łuk.
11.Pirat powinien mie walke mieczem na 60% żeby tą maczet norlmalnie trzymał łapie.
12.Piraci powini mie wienk Pź ponieważ mają słabe zbroje i walce w zwarciu giną.
13.Myśle że łowcy orków powini mie miecz orkowa zguba by pasowało.
14.Straż świąntyna i angar nie mogą mie broni paladynów proponował bym Ciężki miecz dwuręczny dla angara(wygląda jak jego miecz z G1) a dla stra magiczne ostrze bojowe no i bardziej zbilansowanie tej klasy bo ta postac była jedną z najlepszy wojowników w coloni(w ogólnie seri gothic).
15.Y'Berion nie powinien mie pałki za broń i myśle że powinien mie wszystkie czary beliara tak samo guru nie powinien z kordelasem biegac.
16.Ork nie powinien mie magiczne ostrze na smoki tylko orkowy miecz(posta silasa i Ur-te)

Ostatnio edytowany przez Wilk (2012-12-09 11:43:20)

Offline

 

#4 2012-12-09 10:19:21

 Quarchodron

Wielki Łowca Orków

Zarejestrowany: 2012-11-24
Posty: 109
Punktów :   

Re: Klasy

niestety Milten dał mi tylko SO i NO do poprawy:(

Offline

 

#5 2012-12-09 11:38:35

Wilk

Gwardzista

Zarejestrowany: 2012-11-25
Posty: 103
Punktów :   

Re: Klasy

kurde D:

Offline

 

#6 2012-12-09 11:47:25

 Quarchodron

Wielki Łowca Orków

Zarejestrowany: 2012-11-24
Posty: 109
Punktów :   

Re: Klasy

dobra nieważne dzis rano reszte wysłał

Offline

 

#7 2012-12-09 13:20:15

Wilk

Gwardzista

Zarejestrowany: 2012-11-25
Posty: 103
Punktów :   

Re: Klasy

Hura

Offline

 

#8 2012-12-09 20:06:35

Wilk

Gwardzista

Zarejestrowany: 2012-11-25
Posty: 103
Punktów :   

Re: Klasy

a kiedy je zrobisz?

Offline

 

#9 2012-12-09 20:12:07

Franox

Elitarny Cień

Zarejestrowany: 2012-12-04
Posty: 32
Punktów :   

Re: Klasy

Jeszcze dodaj szamanom orków mikstury many.
TO KONIECZNE
Piszę dużymi, żebyś widział. (;


http://www.iv.pl/images/85226891450866139104.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.0net.pun.pl www.nkc.pun.pl www.theshinobiworld.pun.pl www.grafikaanime.pun.pl www.ratunkiur.pun.pl